لینک گستر

تازه های دنیای وب فارسی

لینک گستر

تازه های دنیای وب فارسی

بهترین حرکت اسکات و نحوه صحیح اسکات زدن

اسکات، حرکتی ساده و کلاسیک است که همیشه باید جزئی از تمرین هر ورزشکاری باشد. زیرا قدرت و عمل‌کرد عضلات پا را برای دویدن بهتر، بالا می‌برد. اسکات، عضلات چهارسر ران، جلوی ران، همسترینگ و عضلات اصلی برای خم شدن زانو را فعال می‌کند، که تمام این عضلات در هنگام دویدن شما را به جلو می‌رانند.

همچنین تقویت این عضلات باعث جلوگیری از آسیب‌هایی مانند آسیب زانو که در دوندگان متداول است، می‌شود. حتماً شما با فرم کلاسیک و اصلی اسکات آشنا هستید، ولی این حرکات جدید نتیجه بسیار خوبی برای ورزشکاران و دوندگان دارند.

  ادامه مطلب ...

خارش بدن نشانه چیست؟


حتما تا به حال برایتان اتفاق افتاده که احساس خارش در برخی از نقاط بدنتان داشته باشید و اقدام به خاراندن آن کنید. ممکن است گاهی دلیل این خارش جنس لباسی باشد که می پوشید. اما می تواند نشانه موضوع جدی تری مانند بثورات پوستی و یا بیماری دیگری نیز باشد.

با ساده ترین راه حل ها شروع کنید. لباسی با جنس دیگر را امتحان کنید، از پوست خود مراقبت کنید و از هر چیزی که به نظر می رسد باعث خارش می شود، خودداری کنید. اگر این راه حل به کاهش احساس خارش کمکی نکرد، با مراجعه به پزشک علت و درمان مورد نیازتان را جویا شوید.

  ادامه مطلب ...

خواص روغن بادام برای پوست و موی سر

روغن بادام یک عنصر محبوب در محصولات طبیعی زیبایی است. اگر به برچسب محصولات طبیعی که برای تقویت پوست و موهایتان استفاده می کنید، نگاهی بیندازید، اسم روغن بادام نیز در ترکیبات آن به چشم می خورد. این روغن مفید هم برای پوست و هم برای مو مفید است.

این خواص تا حدودی به خاصیت نرم کنندگی روغن بادام برمی گردد. این خاصیت، روغن بادام را به عنوان یک انتخاب عالی برای تقویت سلامت پوست و مو تبدیل می کند.

  ادامه مطلب ...

انواع روش های فال گیری و طالع بینی

همان‌طور که طالع بین‌ها به ستاره‌ها رجوع می‌کنند تا پیشگویی کنند، فالگیران نیز روشها و راه‌های خاص خود را برای پیشگویی دارند.


برای مثال فالگیر در فال قهوه، پیشگویی دربارهٔ آینده فرد را با توجه به شکل ایجاد شده در فنجانی که از آن قهوه نوشیده شده‌است استخراج می‌کند.

  ادامه مطلب ...